Levensvragen

cropped-voortekenen-dementie-al-op-vroege-leeftijd3.jpg

Wat zijn mensen met dementie wezenlijk aan het
ervaren? Wat betekent zo‟n verwarde laatste levensfase voor een mens?
Omdat ik getraind ben als reader kan ik contact maken met het innerlijk weten van een mens. Het wezen van iemand is er altijd, ook als degene ziek is of in een andere werkelijkheid lijkt te zijn. Daar ligt levens-informatie in een diepere laag, die mensen meestal sterk aanvoelen maar waar ze zich niet altijd bewust van zijn. Ik geef woorden aan de onderliggende boodschap en kan daarmee vaak een antwoord op levensvragen krijgen: Wat is de zin van dementie? Waarom verloopt het leven van mijn dierbare zo? Wat maakt op dit moment gelukkig? Wat is van belang voor mijn naaste?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

